Vóór 16u besteld, morgen geleverd*
Gratis levering vanaf €49 (in België)
Meer dan 450 merken
Erkende Apotheek

FAQ

Betalen

  • Kan ik BTW-vrij kopen?

    Dat kan zeker! Bij 24pharma kunnen EU-bedrijven producten BTW-vrij kopen en laten bezorgen op hun bedrijfsadres. Je bestelling wordt dan geleverd met het 0% btw-tarief, wat bekend staat als een intracommunautaire levering.

    Hoe gaat dit juist in z'n werk?

    1. Maak simpelweg een account aan op onze webshop, log in en voeg het factuuradres en bezorgadres toe - vergeet niet, deze moeten hetzelfde zijn om btw-vrij te verzenden!
    2. Stuur vervolgens een mail naar [email protected] om je accountgegevens te laten controleren.
    3. Na interne controle passen wij je account aan naar een btw-vrij account. Zo kan je moeiteloos genieten van btw-vrije aankopen!
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er ?

    Op dit moment kan je betalen met de volgende betaalmethodes:

    • Bancontact
    • Visa
    • Mastercard
    • Maestr
    • iDeal
    • iDeal QR
    • Sofort Banking
    • PayPal
    • Overschrijving
  • Wanneer moet ik betalen als ik voor 'bankoverschrijving' kies?

    Wanneer je betaalt met bankoverschrijving, wordt je bestelling pas verwerkt zodra we de betaling correct ontvangen. Om deze reden raden we je aan om zo snel mogelijk over te schrijven zodat we ook zo snel mogelijk aan de slag kunnen om je bestelling te verwerken.

    Reken op 1 à 3 werkdagen vooraleer je betaling bij ons binnenkomt. Indien we binnen de 7 dagen geen betaling ontvangen, wordt de bestelling geannuleerd.

  • Op welk rekeningnummer kan ik mijn bestelling via bankoverschrijving betalen?

    Wanneer je kiest voor 'bankoverschrijving' ontvang je een mail met alle nodige informatie om je overschrijving correct uit te voeren (bedrag, rekeningnummer, bestelnummer,...).

    Het is aangeraden om steeds deze mail op te volgen. Dit maakt het voor jou als voor onze administratie eenvoudiger om de betaling correct te controleren.

    Vermeld steeds je bestellingsnummer bij het overschrijven!

  • Ik ben niet zeker dat de betaling correct afgerond werd, wat kan ik doen?

    Als je online betaling succesvol is afgerond, zal je een bevestigingsmail van Multisafepay ontvangen. Mochten er toch problemen zijn, dan neem je best contact op met onze klantendienst.

    Je kan ons contactformulier invullen of bellen op het nummer+32 (0) 3 808 45 50

  • Kan ik betalen bij ontvangst van het pakket (onder rembours)?

    Neen, betalen onder rembours is helaas niet mogelijk. Wij bieden wel verschillende andere betalingsmogelijkheden aan waarmee je je betaling kan afronden. (zie 'welke betaalmogelijkheden zijn er?')

Terug naar FAQ overzicht